fredag 14 oktober 2011

Alexanders besök

Hej! Jag är Alexander som gick här från ettan till fyran. Jag har studiedag idag men jag valde att gå här en dag istället. Jag tycker allt är som vanligt här men bara att alla har vuxit lite men det är roligt att vara tillbaka. Alla är lika snälla som de var när jag gick här. När jag flyttade så flyttade jag till Tranås men nu bor jag i Norrköping. Det är ganska så bra i skolan. Skolan hette Hagebyskolan men så skulle vi på Hagebyskolan sättas ihop med en skola som hette Vrinneviskolan men nu heter vi Söderporten. Skolan där jag går på är väldigt stor. Vi är 500 elever allt som allt. Jag går i en klass som är väldigt stökig. Massa bråk hela tiden nästan. Men jag berättade lite innan om att jag bor i Hageby. Hageby ligger i Norrköping. Hageby är en del av Norrköping. Det är fint och väldigt stort där. Brevid där jag bor så ligger ett av världens centrum
Hagebycentrum. Norrköping är en utav få städer som har spårvagn.

Jag vill bara säga att det här var den roligaste skoldagen i mitt liv.

Hej då!
Mvh Alexander<3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar