tisdag 29 maj 2012

Golf

Heej! 
På måndagen den 4/6 ska vi spela golf under hela dagen mellan 
10.00-14.00. Vi cyklar till och från golfbanan. 
Dom som inte har cykel får gå dit sen blir dom körda tillbaka till skolan. Cykelhjälm är ett måste. 
Vi ska ha kläder efter väder, ta med en drickaflaska med vatten, bra skor och om man hade fick man ta med sig sina egna golfklubbor. 
Vi får lunch från skolan med oss dit. 
Dom som bor nära golfbanan måste ändå cykla tillbaka till skolan och sen hem. Hoppas det blir kul :)!




Vid tangentbordet: Jessi ;P

fredag 25 maj 2012

Birds

I heard the birds
when they sang
the gang is here
and im near
when they are flying
the flowers are dying
when im crying
they are dying.
I hear a song
and it is long.
My family is standing there
and I have a butterfly in my hair.
I see my sister smile
and she looks out of the waterline.

The cars are driving a lot
and it is very hot.
It is hard to stop the future
but it is easy to start the begining.

By: nathalie

Engelish Poems

I see the sky.
But it's so high.
I want to fly.
But i only cry.

Engelska Dikt

Här är en engelska vår dikt jag har gjort idag:

Oh it's spring.
Oh shit did my phone ring?
I love the breeze.
But it sometimes make me sneeze.
I love the lovely bee
That I sometime see.
But I hate the rain.
It hurts in my brain.


Vid tangentbordet: Jessi ;P

Engelska dikter

Summer are sun,                                              I see the butterfly flying,
summer are fun.                                               I hear the snowman crying.
We singing and talking,                                    I smell the flowers,
we sunning and bathing.                                   I feel the showers.
The bird is flying,                                             Is it summer now?
the worm i dying.                                            
Summer is here.                                              

Av: Elin:)

Merry Summer!!

Heej:)

                                                              Min dikt:
 In the summer i sing,
"Merry Summer Merry Summer"
 I send summer cards to my friends,
 In the summer Eve i look at my summer tree.

 Av:Linnéa