Heej ;)
Idag är det måndag och sportlovet har typ börjat!!
Skönt att slippa skolan ibland!
En liten historia: Charlotte Frågar Sexorna:
-Kan ni komparera adjektivet "billigt"?
- Ja, visst! Billig, rea, gratis...
måndag 20 februari 2012
fredag 17 februari 2012
Sportlov!!!!
Vecka 8 är det sportlov!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
På sportlovet är alla lediga utom Charlotte för hon ska rätta nationella prov haha! På sportlovet ska jag åka och bada och sova. Jag tycker att sportlovet ska vara lika länge som sommarlovet eller varför inte alla lov lika långa som sommarlovet och så blir sommarlovet dubbelt så långt hahaha!!!! Ha ett roligt sportlov alla!!!
VID TANGENTBORDET: SAMUEL F
På sportlovet är alla lediga utom Charlotte för hon ska rätta nationella prov haha! På sportlovet ska jag åka och bada och sova. Jag tycker att sportlovet ska vara lika länge som sommarlovet eller varför inte alla lov lika långa som sommarlovet och så blir sommarlovet dubbelt så långt hahaha!!!! Ha ett roligt sportlov alla!!!
VID TANGENTBORDET: SAMUEL F
torsdag 16 februari 2012
Historia
Hejj nu ska jag berätta en historia för er som handlar om Volvo. Volvo är Bäst.
Här är den:
En liten flickas föräldrar hade sagt till henne att man inte ska åka med främlingar. Men en dag så kom det en man och frågade flickan:
- Vill du åka med?
- Nej jag får inte, svarade flickan
- Om du får en glass då?
- Nej jag får inte.
- Om du får godis då?
- Nej jag får ju inte har jag ju sagt!
- Om du får godis och glass då?
- Men pappa jag sätter mig inte i en SAAB.!
Hahahahaha :)
Ett tips från mig köp Volvo bilar så era barn åker med.
Vid tangentbordet: Emma !!!
Här är den:
En liten flickas föräldrar hade sagt till henne att man inte ska åka med främlingar. Men en dag så kom det en man och frågade flickan:
- Vill du åka med?
- Nej jag får inte, svarade flickan
- Om du får en glass då?
- Nej jag får inte.
- Om du får godis då?
- Nej jag får ju inte har jag ju sagt!
- Om du får godis och glass då?
- Men pappa jag sätter mig inte i en SAAB.!
Hahahahaha :)
Ett tips från mig köp Volvo bilar så era barn åker med.
Vid tangentbordet: Emma !!!
onsdag 15 februari 2012
Hej ! Idag på morgonen så samlades barn från f-6 i olika grupper för att vi ska ha en snöskulpturstävling efter sportlovet om det blir nån kramsnö. =) Temat till tävlingen är kompis. Vi ska bygga skulpturer som tillhör ordet kompis. Man kan vinna priser för bäst samarbete, gladaste gruppen och bäst temalikt.
vid tangent: Johan Hermansson
måndag 13 februari 2012
Hela förra veckan..
I onsdags hade vi nationella prov. Vi jobbade i flera timmar. Det var svenska nationella prov både i onsdags och i fredags. På eftermiddagen hade vi lattjolajban, vi kollade på film. Vi kollade på " Tusen gånger starkare" eftersom Charlotte tyckte att alla skulle sett den.
I torsdags var det en vanlig dag. så vi jobbade som vanligt.
I fredags hade vi nationella prov igen. Efter dom nationella proven tog vi våra tulpaner och nu är tulpanförsäljningen slut.

// Anniiie ;)
I torsdags var det en vanlig dag. så vi jobbade som vanligt.
I fredags hade vi nationella prov igen. Efter dom nationella proven tog vi våra tulpaner och nu är tulpanförsäljningen slut.

// Anniiie ;)
måndag 6 februari 2012
Photostory ;)
Haiiii=) Idag redovisade vi våra photostorys!
Jag och Cornelia gjorde en som handlade om en tjej som hette Agust Bh,
Det är den som är här ovanför.Vid tagentbordet: Linnéa :)
torsdag 2 februari 2012
Matsalen
I dag fick vi makaroner och skinksås till middag. Men vi måste ha på oss tossor på skorna nu när vi ska äta. och så måste man ta av sej tossorna när man gå ut. Dom köper nya tossor fem dar i veckan. Tossor har vi för att det är för dyrt att rengöra golvet.
Vid tangentbordet:Alve
Vid tangentbordet:Alve
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)